FAQ Medewerkers

1) Hoe stel ik mij kandidaat om mee te werken aan de verschillende festivals van vzw Festival Dranouter?

Via MyDranouter: het Online Medewerkers-Platform voor de festivals van vzw Festival Dranouter.
OPGELET: voor de meeste ploegen kan je je inschrijven in het jaar waarin je 16 wordt. Voor VERKEER-PARKING-CAMPING in het jaar dat je 18 wordt en voor VEILIGHEID in het jaar dat je 21 wordt. 

Hieronder een stappenplan voor het registreren en inschrijven via MyDranouter:

- Surf naar mydranouter.be - druk op de knop 'Ga naar het medewerkersplatform';
- Vul je Gebruikerslogin in of klik op 'een nieuwe gebruikersaccount aanmaken' - indien je je paswoord bent vergeten, klik je op 'een nieuw paswoord aanvragen';
- Indien je geklikt hebt op 'een nieuwe gebruikersaccount aanmaken' kom je op een pagina waar je al je gegevens kan invullen - vergeet niet te klikken op 'nieuw account aanmaken'. Nu krijg je in je mailbox een e-mail van MyDranouter met een link waarmee je jouw account kan activeren. Door op deze link te klikken ben je automatisch geregistreerd in MyDranouter;
- Het enige wat nu nog rest is je inschrijven als medewerker voor de verschillende festivals: BAD Festival, Festival aan Zee en/of Festival Dranouter;
- Klik op de knop onder de foto van de verschillende festivals;
- Daarna zie je een lijst met de mogelijke ploegen en kan je de ploeg aanklikken waarin je wil meewerken - vergeet niet de afsprakennota te lezen en hiermee akkoord te gaan. Klik op 'aanvraag verzenden';
- Via de knop 'mijn festivals' vind je de status van jouw aanvraag.

2) Hoe weet ik officieel dat ik als medewerker ben aangenomen voor 1 of meerdere festivals?

Je ontvangt een e-mail van MyDranouter, ook is de status van jouw inschrijving steeds te checken via jouw account op MyDranouter (knop 'mijn festivals').

3) Voor welke verschillende ploegen kan ik mij inschrijven en wat houden ze in?

Via jouw account op MyDranouter kan je op het tabblad 'Documenten' klikken. Hier vind je alle belangrijke documenten die een medewerker nodig heeft voor, tijdens of na de verschillende festivals. Bij 'Documenten' vind je in de nabije toekomst een overzicht + beknopte beschrijving van alle beschikbare ploegen per cluster.

4) Hoe weet ik in welke ploeg(en) (+ de verschillende shiften) ik ben terechtgegekomen?

Klik op de knop 'mijn festivals'. Klik op de knop onder de foto van het festival waarvoor je je hebt opgegeven. Hier kan je je ploegen bekijken + de verschillende shifts en krijg je ook de nodige contactgevens van jouw ploegleider te zien.

5) Wie is mijn aanspreekpunt voor de start van een festival?

Jeroen Verdonck is verantwoordelijk voor alle medewerkers van vzw Festival Dranouter. Hij is te bereiken via; jeroen@festivaldranouter.be - 057.44.69.33

6) Wie is mijn aanspreekpunt tijdens het festival?

De ploegleider is jouw aanspreekpunt tijdens het festival, bij haar/hem kan je altijd terecht. Voor meer algemene informatie is elke medewerker steeds welkom op het Medewerkerssecretariaat.
Wanneer het Medewerkerssecretariaat gesloten is, kan je je wenden tot de dienst Veiligheid.

7) Waar kan ik belangrijke documenten terugvinden zoals: het plan van het festivalterrein, de medewerkersparkeerkaart om gratis te parkeren, nodige verzekeringspapieren etc.?

Via jouw account op MyDranouter kan je op het tabblad 'Documenten' klikken. Hier vind je alle belangrijke documenten die een medewerker nodig heeft voor, tijdens of na de verschillende festivals. De parkeerkaart is steeds op voorhand af te drukken, zodat je deze meteen aan de parkingploeg kan voorleggen. 

Ter info: alle documenten zijn ook steeds beschikbaar op het Medewerkerssecretariaat.

8) Waar kan ik de e-mails, gekregen van MyDranouter.be, terugvinden wanneer ik deze per ongeluk gewist heb?

Via de knop 'Mijn Profiel' kan je steeds jouw ontvangen Berichten raadplegen. Hier vind je al de e-mails die werden verstuurd door vzw Festival Dranouter via MyDranouter.